Blog
Het in kaart brengen van je klant
In een ideale wereld is de weg die mensen afleggen om een loyale klant te worden, een rechte snelweg. Ze zien je product, kopen je product, gebruiken je product en herhalen vervolgens opnieuw deze stappen. In de realiteit, echter, is deze weg meer een toeristische...
Schrijven voor SEO in 2018
Veel van de tactieken, adviezen en strategieën met betrekking tot SEO content zijn hopeloos verouderd. Deze adviezen zijn ooit toegepast en waren in het verleden zeker zinvol, maar kunnen nu zelfs een reden zijn voor Google om je website af te straffen. Daarom in dit...
Hoe genereer je goede backlinks met afbeeldingen?
Door creatief te zijn met je eigen afbeeldingen, kun je extra backlinks genereren naar je website. Het genereren van links naar je website via afbeeldingen is een kunst op zich. Er zijn een aantal opvallende verschillen met traditionele linkbuilding. Om het goed te...
Linkbuilding, hoe selecteer je de juiste websites?
Linkbuilding is het verzamelen van links naar je website. Want hoe meer links naar jouw website, hoe belangrijker je website in de ogen van Google is. Althans zo was het vroeger. Nu gaat het met name om de autoriteit van een website. Inkomende links vanaf andere,...
Wat is Multichannel Marketing?
Marketing ondergaat snelle veranderingen. De welbekende “push-marketing” is in een dalende lijn en maakt plaats voor de meer gepersonaliseerde 1 op 1 marketing via de vele devices die men tegenwoordig gebruikt. De huidige marketing maakt inmiddels gebruik van “multi...
5 soorten content voor het binnenhalen van gerichte leads
Content strategieën voor lead driven business Wat doe je om je klanten te behouden nadat je ze veroverd hebt? Het genereren van leads is een herhaalbaar, schaalbaar proces dat een breed spectrum van content gebruikt. Wees creatief en vernieuwend om hier succesvol in...
Welke SEO besluiten neem je voordat je je website gaat maken?
Dit wordt geen pre-launch-checklist, maar eerder een lijst met SEO-affecting areas die lastig te veranderen zijn nadat je je website ontworpen hebt. Samen met de SWOT-analyse en prijsmodellen moeten de volgende punten in ieder geval worden aangepakt:Bredere...
Wat is inbound marketing?
de INBOUND METHODOLOGie De beste manier om vreemdelingen om te toveren in klanten en promoters van je bedrijf. Sinds 2006 is inbound marketing de meest effectieve marketing methodeom business online te doen. In plaats van de oude outbound marketing methoden van het...
Minder bezoekers, meer verkopen?
Hoe zorg je voor meer omzet met minder bezoekers? SEO gaat er niet om zoveel mogelijk bezoekers te trekken naar je site. Het gaat erom, dat je de juiste bezoekers krijgt. Soms kan minder traffic zelfs beter zijn. Veel site eigenaren proberen zoveel mogelijk bezoekers...
SEO Trends 2017
De nieuwe SEO trend voor 2017: Individuele zoekresultaten Linkpopulariteit en het herhalend verwerken van primaire zoekwoorden in de titels en bodytekst worden steeds minder belangrijk. Searchmatics onderzocht in 2016 welke Google Ranking Factoren in toenemende mate...
Hoe kunnen kleine bedrijven / websites concurreren met de grote jongens in SEO?
Het lijkt misschien een onmogelijke zware strijd om te concurreren met grote sites in de SERPs, maar er zijn voordelen van het runnen van een kleinere site die een enorm verschil kunnen maken voor jouw SEO. Rand legt uit hoe kleine bedrijven en websites kansen kunnen...
Hoe kies je een domeinnaam
8 tips voor het kiezen van een domeinnaam De domeinnaam van je online bedrijf is je digitale visite kaartje. Hoe kies je een goede domeinnaam? Wij geven je wat tips: Zorg dat ie blijft hangenJe domeinnaam moet klinken als een klok, of liever als een merk. Je...
Longtail seo
Longtail SEO: Wanneer en hoe gebruik je zoektermen waar weinig zoekverkeer op is. Bij SEO is de longtail een enigszins schimmig gebied dat moeilijk te onderzoeken is, omdat er zo weinig gegevens over bekend zijn. Maar de zoekwoordtermen die je wel ontdekt, zijn hun...